Pazite, kaj objavljate na družabnih omrežjih

Izziv Itak Job blagovne znamke Itak bo tri mlade, ki se želijo zaposliti na svojem strokovnem področju, podprl pri iskanju njihove želene zaposlitve. Tako bodo zmagovalci izziva Itak Job v začetku marca vsak z osebno prilagojeno kampanjo nagovorili potencialne delodajalce. Pri tem jim bo pomagal karierni svetovalec Gorazd Prah iz podjetja MojeDelo, mladim iskalcem zaposlitve pa pri pripravi predstavitev pomaga tudi ustvarjalna ekipa izziva Itak Job. Mlade iskalce zaposlitve Katjo Pernek, Moniko Benedičič in Miho Farkaša lahko spremljate preko socialnih omrežij.

Itak Job je del pobude Moč besed, ki poteka pod sloganom »Ne objavi, kar te lahko gnjavi«. Z njo Itak in Zveza prijateljev mladine Slovenije mlade opozarjata na pomen premišljenega spletnega nastopa in odgovornega komuniciranja in pojavljanja na družbenih omrežjih. Prek pobude Moč besed sta Itak in Zveza prijateljev mladine Slovenije v minulih petih mesecih na družbenih omrežjih pomagala z nasveti za prodornejši spletni nastop ter mladim prek delavnic in praktičnih napotkov svetovala pri iskanju zaposlitve. V okviru izziva Itak Job pa je znamka Itak mlade pozvala, da izrazijo svoja pričakovanja glede svoje sanjske službe ter med več kot 300 oddanimi prijavami izbrala tri najbolj pronicljive mlade, ki jim pomaga pri predstavitvi potencialnim delodajalcem. Pri tem so kandidatom v pomoč nasveti kariernega svetovalca Gorazda Praha iz podjetja MojeDelo, ki je zanje pripravil tudi zaposlitveni načrt.

Katja Pernek

Po zaključenem študiju biokemije si želi sodelovati z mednarodno farmacevtsko družbo. Bodočemu delodajalcu se želi približati s popolnim predstavitvenim paketom, ki prikazuje njena strokovna znanja, izkušnje in kreativno žilico. Lično oblikovana pošiljka, ki jo bo poslala potencialnim zaposlovalcem, bo vključevala zapis življenjepisa, strokovnih dosežkov, hobijev in zanimivostih iz njenega življenja na vzorčnem steklu, s katerega bo mogoče brati s priloženim mikroskopom. Dodatne informacije bodo prikazane na izbranih laboratorijskih pripomočkih.

Monika Benedičič

Diplomantka Fakultete za organizacijske vede le redke stvari prepušča naključju. Kot bodoča organizatorka dogodkov bo zato potencialne delodajalce povabila na družabno srečanje, na katerem jim bo na dovršen umetniški način predstavila svoje strokovne izkušnje s področja organizacije dogodkov.

Miha Farkaš

Magister ekonomije in poslovnih ved verjame v svoje znanje in mednarodne strokovne izkušnje. Celo toliko, da je v svojo kampanjo vključil poligraf, ki meri resničnost njegovih odgovorov. Miha išče priložnost v mednarodnem poslovnem sistemu, v katerem bi lahko čim bolje izkoristil pridobljena znanja in izkušnje. Bodočemu delodajalcu se želi predstaviti skozi serijo kratkih video posnetkov, za katere upa, da mu bodo prinesli možnost srečanja s kadrovniki izbranih podjetij.