Čolić v hedonističnem vzdušju z 20 dekleti

Hedonističen razvrat ...Zdravko Čolić z 20 dekleti na kmetiji... Sprva bi pomislili na kaj resnično razvratnega, ampak gre le za novi spot megazvezdnika, ki nas postavi nazaj v preteklost, ki je hkrati še čarobno pravljično obarvana!

Z novim singlom "Šljive su rodile", pevec najavlja njegov 15. studijski album. Čolić je pri pesmi prvič sodeloval  z Dejanom Petrovićem, ki se pojavlja v dveh vlogah, kot gost s svojim Orkestrom in kot koaranžer. Tekst in glasbo je naredil Zlatan Fazlić, aranžma Nikša Bratoš in Dejan Petrović, režijo spota pa je Čolić ponovno zaupal Aleksandru Kerekešu Kekyju.

''Producent Nikša je med snemanjem demo posnetka rekel, da bi pesem dobro zvenela s trubači, kar je meni bil takoj signal za Dekija, najboljšega trubača na naših prostorih, ki ima svetovni bend. Deki si je zamislil harmonije, ki so meni rock and roll. Refren je vrhunski, za nekoga 'vatrogasni', za drugega naš pristni rock and roll“, je izjavil Čolić.

Režiser Keky, Zdravko Čolić in ekipa, ki je štela preko 50 ljudi, po končanem tri dnevnem snemanju ni skrivala navdušenja nad ambientom, v katerem so bivali. Bez posebne dramaturgije je snemanje spota potekalo na vojvodinjski domačiji, kjer živi 20 deklet.

Drevo na katerem rastejo jabolka, hruške, kutine vcveti in rodi bogastvo sliv. Takrat se rodi tudi sreča, vse oživi in dekleta se z veseljem posvečajo domačim opravilom.

''Temu se reče snemanje! Gre za čisti hedonizem za vse nas... užitek, ki se ga bomo spominjali še zelo dolgo časa.  Želja je bila, da starejše generacije spomnimo, mlajše pa spoznamo s slikami preteklih časov, ki so obeležili naše otroštvo. Da prikažemo romantiko življenja naših starih mam. Nismo se ograjevali z geografskim podnebjem, želeli smo, da vse izgleda internacionalno. Ravno zaradi tega smo kostume poiskali direktno na minhenskem Oktoberfestu, rekvizite iz muzeja, avtomobil iz Amerike. Samo dekleta so naša“, je povedal režiser Keky.
Verjamemo, da bo ta pravljičen in emocionalni povratek v pretekli čas zadržal nasmeh na obrazu in prebudil radovednost do decembra, ko se bo zgodilo lansiranje dolgo pričakovanega novega albuma Zdravka Čolića.

Pesem je posneta v Sloveniji, v studio RSL v Novem Mestu, v Studiu NB v Zagrebu in v studiu Dejana Petrovića DPBB. Spot je realiziran v sodelovanju s Coca Colo, eno od največjih korporacij na svetu, ki je Čoliću priznala avtentične vrednote glasbenega podnebja naše regije za svoj top  brand Schweppes.